منو

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات فلش مموری

کامپیوتر و لپ تاپ

بهترین نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات پاک شده فلش مموری و کول دیسک در این مقاله آورده شده است. شما میتوانید این نرم افزارها را از سایت های اصلی دانلود کنید چون ممکن است روزی فلش یا رم دوربین شما مورد آسیب واقع شود و بخواهید اطلاعات آن را ریکاوری کنید. در اینجا مجموعه کاملی از نرم افزارهای معتبر بازیابی اطلاعات فلش مموری آوردی شده است.

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات فلش مموری
دسته‌بندی: کامپیوتر و لپ تاپ

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات فلش مموری

این نرم افزارها بسته به نوع فلش با سرعت های مختلف و چیپ ست های سخت افزاری آن بهترین کارایی را برای برندهای مختلف دارند. البته بنا به تجربه افراد با توجه به سخت افزار فلش مموری میتوان بهترین برنامه را برای ریکاوری اطلاعات فلش استفاده کرد. ساختار هر یک از فلش مموری ها با یکدیگر متفاوت است و برای اینکه بهترین نتیجه را در ریکاوری رم و فلش داشته باشیم حتما این نرم افزارها را بطور آزمایشی تست کنید.

لیست نرم افزارهای بازیابی اطلاعات فلش

در روش بازیابی اطلاعات هارد و اموزش ریکاوری اطلاعات فلش مموری بصورت نرم افزاری در صورتی امکان پذیر است که قطعه توسط ویندوز دیتکت شود. در صورتیکه فلش مموری و یا کول دیسک توسط ویندوز شناخته نمیشود نمیتوان آنرا ریکاوری کرد . در این حالت باید از روشهای تعمیرات و سخت افزاری برای بازیابی اطلاعات فلش استفاده کرد.

۱. نرم افزار JetFlash Online Recovery مخصوص تعمیر و بازیابی فلش های سوخته می باشد. در این نرم افزار ۹۰ درصد احتمال بازیابی فلش معیوب وجود دارد. عملیات بازیابی به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت صورت میگیرد. کار با این نرم افزار بسیار آسان است کافیست که فلش مموری سوخته را به پورت یو اس بی رایانه وصل کنید و سپس به اینترنت متصل شوید در این هنگام با اجرای نرم افزار خواهید دید که عملیات بازیابی و تعمیر فلش و تعمیر هارد در حال انجام است.
۲. HP USB Disk Storage Format Tool ابزاری برای فرمت کردن فلش مموریها و ایجاد بوتیبل دیسک از فلش ها
۳. JetFlash Recovery Tool (برنامه ای برای بازیابی فلش مموریها) اگر فلش مموری شما دچار اشکال شد و ارور داد و نه چیزی تونستید روی ان کپی کنید و نه از روی ان نمیتوانید چیزی را به سیستم خود کپی کنید این برنامه فلش شما را نجات خواهد داد و کافیه روی Start کلیک کنید.
۴.  D-Soft Flash Doctor یک برنامه منحصرد به فرد برای بازیابی و زنده کردن فلش مموری های خراب شدهریکاوری فلش مموری
۵.  Panda USB Vaccine یک برنامه رایگان برای محافظت از فلش مموری ها در برابر تمام ویروسها و برنامه های مخرب
۶. My Disk Test برنامه ای برای تست و برسی فلش ممورهای ها SD Card / CF memory cards
۷. Check Flash برای تست سرعت خواند و نوشتن روی فلش مموری ها و مدیریت و بازیابی پارتشین ها و عکس ها
۸. Chip Genius برنامه برای برسی و باز یابی چیپ فلش مموری
۹. Flashnul GUI برنامه ای برای شناسایی و رفع ارور فلش مموری
۱۰. Flash Memory Toolkit برنامه ویژه ای برای تعمیر و نگهداری ، تست و بازیابی اطلاعات از دست رفته و پشتیبان گیری از درایو فلش
۱۱. HDD Low Level Format Tool فرمت کردن اطلاعات فلش مموری غیر بازیابی
۱۲. SanDisk RescuePro Deluxe برنامه ای برای باز یابی اطلاعات از تمام کارتهای دیجیتال مانند MMC, Memory Stick, Microdrive, SD, xD Cards, PCMCIA, DVD
۱۳. HD Tune Pro نشان دهنده اطلاعات دقیق مانند دمای فلش مموری ها
۱۴. Komplekt MultiBoot USB ایجاد بوتیبل دیسک از فلش ها

لیست کامل نرم افزار تعمیر فلش مموری و ریکاوری فلش مموری

HP USB Disk Storage Format Tool

JetFlash Online Recovery

JetFlash Recovery Tool

D-Soft Flash Doctor

Panda USB Vaccine

My Disk Test

Check Flash

Chip Genius

Flashnul GUI

Flash Memory Toolkit

HDD Low Level Format Tool

UNetbootin

HD Tune Pro

RMPrep USBنرم افزار ریکاوری اطلاعات

MultiBoot USB kit

WinSetupFromUSB

Grub4dos

PeToUSB

Instructions for creating a bootable USB drive

Startup files and utilities

Immunities of video-based flash drives from FormatC

Roadkil’s Unstoppable Copier

Image USB

GFX-Boot Customizer

Handy Recovery

NTFS Undelete

HDDScan

Testdisk

R.saver

Recuva

ZX WinUSB

USB Image Tool

نحوه دانلود نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات هارد و فلش

چون ممکن است این مقاله مدت زیادی در سایت قرار بگیرد بنابراین ما لینک دانلود رو نذاشتیم. برای اینکه شما جدیدترین آپدیت هر یک از این نرم افزارها را بدست بیارین کافیه هر خط را در گوگل کپی کنید. ناگفته نماند نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات روی لپ تاپ و کامپیوتر کار میکند. بنابراین روی گوشی موبایل نصب نمیشود.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره آموزش بازیابی اطلاعات کول دیسک و ریکاوری فلش مموری بصورت سخت افزاری بدست آورید لازم است در کارگاهها آموزشی کامتک شرکت داشته باشید. همانطور که گفته شد این نرم افزارها وقتی کارایی دارند که فلش مموری توسط ویندوز شناخته میشود. آموزش بازیابی اطلاعات مموری کارت، آموزش بازیابی اطلاعات موبایل، آموزش ریکاوری اطلاعات سیم کارت و آموزش کارت PC3000 نیز از جمله مواردی است که علاقمندان و تعمیرکاران را جذب این کار میکند.

چه دستگاههایی رو میشه ریکاوری اطلاعات کرد؟

بازیابی اطلاعات سیم کارت

بازیابی اطلاعات رم دوربین

بازیابی اطلاعات موبایل

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ

دستگاه PC3000 ویژه ریکاوری هارد دیسک

در اینجا لازم است که شما با کارت PC3000 که یکی از ابزارهای مفید برای برگرداندن اطلاعات و فرم ویر هارد است آشنا شوید. این کارت که روی مین برد نصب میشود براحتی با هارد دیسک ارتباط برقرار کرده و شما با برنامه ای که این کارت حرفه ای دارد میتوانید اطلاعات سیلند را روی هارد دیگری ریکاوری کنید. کارت پی سی ۳۰۰۰ یک قطعه سخت افزاری مناسب برای برگرداندن اطلاعات پاک شده روی سیلندر هارد است.

اگر میخواهید اطلاعات خود را درباره ریکاوری اطلاعات بیشتر کنید لازم است که هارد دیسک ها و کول دیسک ها را بیشتر بشناسید. در کارگاههای آموزشی کامتک بیش از ۵۰ مدل هارد دیسک برای تمرین کارآموزان مهیا شده است!

کامپیوتر و لپ تاپ نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات نرم افزار برگرداندن اطلاعات برنامه ریکاوری اطلاعات فلش نرم افزار بازیابی اطلاعات فلش مموری نرم افزار بازیابی اطلاعات کول دیسک
ارسال پیام در واتساپ