منو

آموزش نرم افزار jOdin3 جهت روت کردن

موبایل و تبلت

نرم افزار JOdin3 ابزار فلش، روت و نصب ریکاوری تحت وب برای گوشیهای سامسونگ میباشد. در این مقاله با ابزار فلش آفلاین و تحت وب بواسطه مرورگر اینترنت پا به عرصه ای نوین برای روت و نصب ریکاوری برای گوشیهای سامسونگ میگذاریم.

آموزش نرم افزار jOdin3 جهت روت کردن
دسته‌بندی: موبایل و تبلت

آموزش نرم افزار jOdin3 جهت روت کردن

استفاده از این ابزار تحت وب شامل مزایای بیشتری نسبت به Odin و برنامه CF-Auto-Root میباشد که برخی از آنها نیازی به نصب نرم افزار واسطه و کاهش

خطرات احتمالی حین استفاده از نرم افزارهای دیگر ندارند. همچنین این برنامه از شما فقط فایل PIT را میخواهد و پایدارترین عملیات را روی گوشی انجام میدهد.

مراحل کـار با این برنامه بسیار ساده و راحت میباشد که بدلیل استفاده از مرورگــر اینترنت برای مراحل روت و نصب ریکـاوری، امکان استفاده از آن بر روی انواع سیستم عاملهای ویندوز، مک و لینوکس فراهم شده است.

استفاده از ابزار تحت وب به هیچ دانش خاصی احتیاج ندارد و تنها با چند کلیک شما میتوانید به سادگی مهمترین تغییرات بـرای روت و نصب ریکاوری بر روی گوشی را انجام دهید.

این ابزار برای ریبوت کردن گوشی احتیاج به نصب بودن درایور گوشی روی سیستم دارد که با توجه به نوع سیستم عامل خود میتوانید درایور گوشی را نصب کنید.

مشخصاً میدانید که یکی از پیشفرض های تمام مرورگرها برای وب گردی، نصب بودن افزونه ی جاوا (Java) میباشد و همانطور که از نام برنامه JOdin3 (جاوا اُدین 3) بر میـآید، مرورگر شما مستلزم به استفاده از این افزونه است که در صورت نصب نیودن، برنامه به شما پیغام نصب

کـردن جاوا را میدهد بعد از نصب باید جاوا را در مروررگر فعال کنید.

آموزش مراحل روت با استفاده از JOdin3 :

ابتدا از وبسایت زیر با کلیک بر روی FILE در ستون Download شما باید فایل CF-Auto-Root مورد نیـاز برنامه را مطابق با گوشـی خود دانلود نمایید:

CF-Auto-Root Repository

سپس گوشی را با استفاده از کابـل سالـم به سیستم (PC) متصل نمایید و حتماً usb Debugging را مطابق آموزش پست دوم فعال کنید.

پـس از انجام مراحل بالا با انتخاب گزینه PDA شما باید فایلCF-Auto-Root گوشی خود را که بعد از دانلود بر روی سیستم از حالت فشرده (ZIP) خارج کرده اید و پسوند آن .tar.md5 میباشد را انتخاب نمایید

JOdin3

ابتدا وقتی وارد وبسایت برنامه میشوید از شما سوال پرسیده میشود که میخواهید با این برنامه اقدام به اجرای برنامه JOdin3 تحت جـاوا نمایید که شما میبایست آنرا تأیید نمایید:

پس از طی کردن مراحل بالا و کلیک بـر روی گزینه Start ... شما دیگـر به گوشی نباید دست بزنید و فقط بر روی مرورگر پیغامها را پیگیری و تأیید نمایید تا اتمام مراحل روت و نصب ریکاوری بر روی گوشی که در این حین گوشی شما به حالت دانلودینگ (Downloading Mod) میـرود و چندین بار ریبوت میگردد.

در صورتی که گوشی به حالت دانلودینگ وارد نشد؛ باید شما با استفاده از 3 کلید زیر اینکار را انجام دهید:

VolDown+Home+Power

موبایل و تبلت اموزش روت کردن گوشی
ارسال پیام در واتساپ