منو

آموزش تعمیرات لپ تاپ (نوت بوک) ویژه بازار کار

گروه تبلیغات

برای اینکه بهترین آموزشگاه تعمیر لپ تاپ را انتخاب کنید لازم است که مواردی در این زمینه بدانیم. آموزش تعمیر لپ تاپ در قم، آموزش تعمیر لپ تاپ در اصفهان، آموزش تعمیر لپ تاپ در شیراز، آموزشگاه تعمیر نوت بوک کرج، آموزش تعمیر لپ تاپ اهواز، اموزش تعمیر لپ تاپ در مشهد، آموزش تعمیر لپ تاپ در مازندران، آموزش تعمیرات نوت بوک در تبریز، آموزش تعمیر لپ تاپ در بوشهر و آموزش تعمیر لپ تاپ در کرمانشاه هستند که این دوره را تدریس میکنند. اما کیفیت هر کدام متفاوت و مختلف است. بنابراین در این بخش شما با بهترین اموزشگاه لپ تاپ اشنا شده و میتوانید بهترین نتیجه را بعد از کلاس تعمیر لپ تاپ بدست آورید.

آموزش تعمیرات لپ تاپ (نوت بوک) ویژه بازار کار
دسته‌بندی: گروه تبلیغات

آموزش تعمیرات لپ تاپ (نوت بوک) ویژه بازار کار

شما باید بدانید که اگر میخواهید یک تعمیرکار لپ تاپ ماهر شوید چه راهی در پیش دارید؟! از کجا باید تعمیرات لپ تاپ را شروع کنیم؟! و چقدر ابزار و سرمایه در یک تعمیرگاه لپ تاپ نیاز است؟! پس با تجربه ما در این سالها آشنا شوید تا بتوانید بهترین تعمیرکار لپ تاپ شوید یا یک مرکز مجهز تعمیر نوت بوک راه اندازی کنید!

بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ

برای نتیجه گیری بهتر در یادگیری تعمیر لپ تاپ لازم است که بهترین انتخاب را داشته باشیم. منظور از بهترین انتخاب این است که بهترین آموزشگاه تعمیر لپ تاپ را انتخاب کنیم، بهترین ابزار تعمیر لپ تاپ را بشناسیم و بهترین استاد تعمیر لپ تاپ را حامی خود داشته باشیم. اگر مرکز آموزش تعمیر نوت بوک معتبری انتخاب کنیم میتوانیم در یک مسیر درست پیش رویم و زودتر به هدف برسیم. بنابراین لازم است که اطلاعاتی درباره برترین مرکز آموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ داشته باشیم.

بطور معمول دو اصل مهم برای یادگیری تعمیر لپ تاپ مهم است. یک استاد مجرب و دوم تجهیزات مناسب آموزشی. یعنی اگر هر دو اصل رعایت شود شما میتواند هنر تعمیر لپ تاپ خود را بعد از بازه زمانی کوتاهی به رخ بکشید!

برای بازار کار تعمیر لپ تاپ آماده شوید

آموزشگاه تعمیر لپ تاپ

برای انتخاب یک کلاس تعمیر لب تاب لازم است که هدف اصلی بازار کار باشد. چراکه روش آموزشی وقتی مفید است که بتوانیم مهارت کسب کنیم نه فقط به دانش تئوری خود اضافه کنیم. بنابراین در نگاه اول همیشه یک کارگاه آموزشی باید مجهز و دارای استاندارد های بروز باشد. داشتن دستگاههای پیشرفته مانند BGA Machime، هیتر، پمپ باد، شابلون، تغذیه سوئیچینگ، میکروسکوپ، پروگرامر و گیره برد از مشخصات یک کارگاه تعمیرات لپ تاپ است. حال اگر این تجهیزات ویژه تعمیر لپ تاپ باشد و صرفا جهت تدریس و نمایش نباشد پس میتواند جای مناسبی برای شروع یادگیری تعمیر نوت بوک باشد.

از موارد اصلی در یادگیری تعمیر لپتاپ استادی است که حداقل تجربه دو رقمی در این زمینه دارد. کسانیکه تسلط به تعمیر پاور کیس، تعمیر مادربرد، تعمیر کارت گرافیک، تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات دارند و چند سالی لپ تاپ تعمیر کرده اند میتوانند منبع تجربه باشند. پس اگر توانایی انتقال دانش خود را با روش صحیح آموزش داشته باشد دیگه جای نگرانی نیست!

قیمت ابزار تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

ابزار تعمیر لپ تاپ

ما در اینجا ابزارهای تعمیر لپ و کامپیوتر را دو دسته کرده ایم. دسته ای که لازم و ضروی است مانند هویه و دسته ای که اگر هم نباشد ممکن است کار بسختی انجام شود مانند تستر یا دیباگر. با توجه به نوسان قیمت لوازم تعمیرگاهی شما میتوانید  با حدود ۲۰ میلیون تومان یک میز را تجهیز کنید. البته اگر بخواهید یک تعمیرگاه مجهز داشته باشید باید خیلی بیشتر از اینها سرمایه گذاری در لوازم تعمیر نوت بوک کنید.

دستگاه BGA Machine، پروگرامر TNM5000، میکروسکوپ تلسکوپی،‌ پمپ باد، هیتر کوییک، هویه سرامیکی کوییک، پیچ گوشتی برقی و مولتی متر از مهمترین وسایل در یک تعمیرگاه مجهز است. اما اگر شما دستگاه بی جی ای ماشین در کارگاه نداشته باشید اصلا نگران نباشید چون دستی و بدون دستگاه هم میتوانید کار خود را پیش ببرید! در اصل دستگاه های پیشرفته باعث سهولت و دقت در تعمیر لپ تاپ میشوند.

هزینه راه اندازی تعمیرگاه لپ تاپ و کامپیوتر میتواند مختلف باشد. چرا که هر چه تجهیزات بیشتری داشته باشیم میتوانیم مسلط تر و سریعتر تعمیر کنیم. حتی با ۱۵ میلیون ابزار هم میتوان PC یا Laptop تعمیر کرد ولی خب مهم این است که چه تعدادی میتوانیم تعمیر کنیم. اگر ورودی دستگاه خراب زیاد دارید حتما از تجهیزاتی استفاده کنید که توانایی شما را بیشتر میکند.

بازار کار دوره آموزش تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

از قدیم خدمات کامپیوتری ها در محل و پاساژ ها مشغول فعالیت بوده اند. فروشندگان لپ تاپ و کامپیوتر گاهی با نوسانات ارز دچار خلل می شوند؛ ولی یک تعمیرکار کامپیوتر و لپ تاپ هیچ وقت دچار این اختلال نمیشود! دانش فنی، مهارت و ابزاری که دارد یک سرمایه همیشگی برای اوست!

چه آموزشگاهی برای گذراندن دوره تعمیر لپ تاپ مناسب است؟

یادگیری در یک آموزشگاه میتواند باعث افزایش بار عملی شود؛ یادگیری در یک تعمیرگاه لپ تاپ میتواند باعث افزایش تجربه شود؛ حالا اگر این دو جمله تلفیق شود شالوده ای بینظیر تولید میشود که آرزوی هر کارآموزی است. یعنی هم علمی آموزش ببینیم هم عملی روی دستگاه خراب کار انجام دهیم!

شرکت کامتک در آموزش مهارت زیادی دارد بطوریکه از تعمیرکارانی استفاده میکند که بیان خوبی برای تدریس دارند و میتوانند براحتی شما را به یک تعمیرکار ماهر تبدیل کنند. همچنین طوری کلاس برنامه ریزی و چیدمان شده که انگار وارد یک تعمیرگاه مجهز شدید تا یک کلاس. این کار کمک میکند تا کارآموز یک محیط واقعی از مرکز تعمیرات لپ تاپ را تجسم کند و در دوره ای کوتاه مدت بیشترین توانمندی را بدست آورد.

آموزش تعمیر لپ تاپ

دوره مکمل تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

اگر در حال یادگیری تعمیرات لپ تاپ هستید یا در حین آموزش هستید، میتوانید تجربه خود را با مکمل های آموزشی کامتک افزایش دهید. کارآموزی تعمیر لپ تاپ روزانه دو ساعت در کارگاه، پی دی اف PDF آموزش تعمیر لپ تاپ، و فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ توانایی شما را در یادگیری بیشتر میکند.

آموزش تعمیر لپ تاپ اپل شامل مک بوک، ایرمک و آموزش تعمیر لپ تاپ سورفیس نیز از تجملات این کلاس است. یعنی اگر میخواهید یه سر و گردن بالاتر از بقیه باشید برای یادگیری قلقهای لپ تاپ مایکروسافت و اپل برنامه ریزی کنید‍!

تعمیر نوت بوک

مدرک آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

معمولا مرکز خصوصی و دولتی بعد از گذراندن هر دوره ای گواهینامه یا مدرک ارئه میکند. خیلی از مراکز مدرک شخصی میدهند خیلی مراکز هم برای آزمون مدرک فنی و حرفه ای لپ تاپ معرفی نامه میدهند. هر مدرکی در جایگاه خودش اعتبار داره و اینکه شما باید بدانید که مدرک تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را برای چه کاری نیاز دارید!

بطور کل اخذ مدرک تعمیر نوت بوک و کامپیوتر یک رزومه محسوب میشود و اگر در کلاسی شرکت میکنید دریافت آن الزامی نیست. مدرک بین المللی تعمیر لپ تاپ، مدرک فنی و حرفه ای تعمیر لپ تاپ و مدرک شرکتی در تعمیرات لپ تاپ میتواند پشتوانه خوبی برای شروع یک کار باشد!

آموزش تعمیر نوت بوک

سرفصلهای دوره آموزش تعمیر لپ تاپ

در صفحه آموزش تعمیر لپ تاپ کامتک کلیه سرفصلها جز به جز نوشته شده است. اما در اینجا سرفصلهای اصولی که در هر جلسه عملی با شما کار میشود را در تعمیر نوت بوک آورده ایم. فرض میکنیم که شما چیزی از تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ نمیدانید و میخواهید تازه وارد این کار شوید. پس لازم است موارد زیر را بدانید:

  • آموزش شناخت قطعات الکترونیکی SMD و DIP روی مین برد، پاور و هارد
  • رسم دیاگرام مین برد که اصلی ترین قسمت در آموزش است
  • بررسی بخش های مختلف روی مین برد لپ تاپ
  • مسیریابی، ولتاژ گیری صحیح روی برد و رسیدن به قطعه معیوب
  • ولتاژ نواحی مختلف DATA,GND, VCC
  • شماتیک خوانی، نقشه خوانی،‌ عیب یابی و رفع عیب
  • بررسی مدار PWM، مدار ورودی جریان و تغذیه مین برد
  • رسم دیاگرام ساده برد جهت کمک به تشریح اصولی لپ تاپ
  • کار با دستگاه BGA Machine و ریبال چیپ های مینبرد
  • شابلون کاری چیپ های BGA و تعویض یا ریبال آنها
  • عیب یابی چیپ گرافیک و چیپ اصلی شمالی یا جنوبی
  • آموزش پروگرام بایوس با TNM‌ و از طریق سوکت کیبورد
  • برنامه ریزی آی سی IO و روشهای عیب یابی IC آی اُ
  • عیب یابی بخش RAM و عیوب مرتبط به آی سی حافظه
  • آموزش عیب یابی چیپ اصلی مین برد لپ تاپ
  • عیب یابی دستگاههای خاموش و NoBoot و NoPower
  • آموزش تعمیر بخش LAN و وایرلس لن دستگاهها
  • تعویض سوکت های خروجی تصویر، USB‌ و جک صدا
  • آموزش تعویض صحیح ال سی دی انواع لپ تاپ ها
  • آموزش عیب یابی بخش صدا و مشکلات خروجی Sound IC
  • عیب یابی بخش درایو و رفع عیوب متداول در هارد لپ تاپ
  • آموزش عیب یابی نوت بوک های گیمینگ MSI و ایسوس و اچ پی
  • آموزش تعمیر لپ تاپ مک بوک و مک ایر بصورت تخصصی
  • آموزش تعمیر سورفیس و لپ تاپ مایکروسافت تخصصی
  • آموزش تخصصی لپ تاپ ایسوز، دل، اچ پی و لنووا

دوره آنلاین آموزش تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

آموزشگاه تعمیر لپ تاپ

در اینجا مهمه که بدانیم آیا دوره آنلاین تعمیر لپ تاپ یا فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ مفید است؟ برای جواب این سوال نظر چند نفر رو بهتون در اینباره میگم که فیلم آموزش تعمیر نوت بوک را خریدن یا دوره غیر حضوری تعمیر نوت بوک را شرکت کرده اند. بمراتب بهترین فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ هم ببینید باز ممکنه اونجایی که شما باید کار عملی زیر نظر استاد انجام بدین مهم باشه. در اصل در کلاس حضوری تعمیر لپ تاپ یکبار استاد برای شما انجام میده و حداقل دو بار باید خود شما انجام بدین تا دستتون راه بیفته. ولی این حالت در کلاس آنلاین تعمیر لپ تاپ یا سی دی آموزش تعمیر لپ تاپ اتفاق نمی افته.

کلاس آموزش تعمیر نوت بوک برای کسانیکه برایشان شرکت در کلاس حضوری مقدور نیست حدود ۴۰٪ مفید است. مابقی باید بصورت تمرین زیر نظر تعمیرکار لپ تاپ صورت گیرد که شما سریعتر نتیجه بگیرید. پس اگر فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ تهیه میکنید حتما بفکر چند جلسه ای حضوری (بصورت تمرین عملی) در نظر داشته باشید.

آموزشگاه تعمیر نوت بوک

نمایندگی آموزش تعمیرات لپ تاپ

دوره آموزش تعمیرات نوت بوک در اکثر استانها برگزار میشود. برای برگزاری کلاس تعمیر لپ تاپ دو چیز واجب است: یک استاد مجرب و تعمیرکار لپ تاپ خوب و دوم تجهیزات پیشرفته که کارآموز بتواند روی دستگاههای مختلف تمرین کند. اگر این دو اصل در یک آموزشگاه تعمیر لپ تاپ رعایت شود نصف کار را رفته ایم.

آموزش تعمیر لپ تاپ در اصفهان، آموزش تعمیر لپ تاپ در شیراز، آموزش تعمیرات نوت بوک در بوشهر، آموزش تعمیر لپ تاپ در ارومیه، آموزش تعمیر لپ تاپ در مازندران، آموزش تعمیر لپ تاپ در قم، آموزش تعمیر لپ تاپ در کرج، آموزشگاه تعمیر لپ تاپ ایلام، کلاس تعمیر لپ تاپ مشهد، آموزش تعمیرات لپ تاپ همدان، آموزش تعمیر لپ تاپ یزد، آموزشگاه تعمیر نوت بوک اهواز، آموزش تعمیرات نوت بوک کرمانشاه و آموزش تعمیر لپتاپ تبریز از نمایندگی های کامتک میباشند.

اگر شما شرایط اخذ نمایندگی را دارید حتما با ما در ارتباط باشید تا شماره تماس شما در این صفحه قرار داده شود.

گروه تبلیغات آموزش تعمیر لپ تاپ قم آموزش تعمیر لپ تاپ کرج آموزش تعمیر لپ تاپ در شیراز آموزش تعمیر نوت بوک اصفهان آموزشگاه تعمیر لپ تاپ رشت آموزش تعمیر لپ تاپ در آذربایجان آموزش تعمیر لپ تاپ در مشهد آموزش تعمیرات لپتاپ شیراز کلاس تعمیر لپ تاپ سمنان دوره تعمیر لپ تاپ ایلام آموزش تعمیر لب تاب کرمانشاه آموزش تعمیر لبتاب یزد
ارسال پیام در واتساپ