منو

آموزش تعمیرات پوز کارتخوان بانکی سیار

گروه تبلیغات

یک کلاس آموزش تعمیرات پوز کارت خوان بستگی به استاد مجرب، تجهیزات تخصصی و کار عملی روی برد انواع دستگاه پوز میباشد. آموزش تعمیر سخت افزار پوز و آموزش رفع تمپری در نرم افزار پوز از مهمترین عناوین دوره تعمیرات کارتخوان است. برای اینکه یک تعمیرگاه پوز مجهز داشته باشیم و تعمیر کارت خوان را بخوبی یاد بگیریم لازم است که اطلاعات خوبی از محل آموزش داشته باشیم. آموزشگاه تعمیر پوز در کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، کرمان و تبریز حتی شهرهای دیگر از مجموعه های محبوب کامتک هستند که در اینجا گرداوری شده اند.

آموزش تعمیرات پوز کارتخوان بانکی سیار
دسته‌بندی: گروه تبلیغات

آموزش تعمیرات پوز کارتخوان بانکی سیار

برای تعمیرات دستگاه پوز چه چیزهایی لازم است؟ یا برای اینکه تعمیرکار دستگاه کارتخوان شویم باید از کجا شروع کنیم؟ یا چطور به مشتریان که پوز خراب دارند سرویس دهیم؟

آموزش تعمیرات دستگاه کارتخوان

آموزش تعمیرات پوز بانکی

اگر فروشنده دستگاه پوز هستید و یا میخواهید تعمیرات دستگاه پوز را راه اندازی کنید لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید. این نکات باعث میشود تا شما در گارانتی پوز و خدمات پوز خود بهترین نتیجه را بدست آوردید:

  1. ابزار مناسب برای تعمیر دستگاه پوز تهیه کنید.
  2. بصورت کاربردی و عملی تعمیر برد دستگاه پوز را یاد بگیرید.
  3. با نرم افزار پوز و اپلیکیشن های دستگاه پوز آشنا باشید.
  4. در روز وقت مناسب و حوصله برای تعمیر پوز داشته باشید.

در این قسمت شما را برای اینکه یک میز یا اتاق را برای تعمیر پوز راه اندازی کنید به شما راهنمایی میکنیم. این موارد شامل آموزشگاه تعمیر پوز، روش تعمیر پوز، ابزار تعمیر پوز و شروع کار در تعمیر کارتخوان است. باید بدانیم که امروز مردم دستگاه پوز را از جایی خرید میکنند که خدمات خوبی هم بعد از آن ارائه کند. البته لازم نیست دستگاه پوز را بعد از فروش مدت زیادی گارانتی کنید! همین که در حین خرابی دستگاه پوز شما سریعترین خدمات را به مشتری در تعمیر پوز ارائه دهید راضی خواهد بود!

تعمیرات پوز

در آینده چه کسانی در فروش دستگاه پوز موفق خواهند شد؟

ای کسانیکه دستگاه پوز میفروشید! بدانید که یک فروش موفق وقتی خواهد بود که بتوان بعد از آن خدمات ارائه داد و در اصل مشتری را نگه داریم! البته این خدمات از دو جهت مفید است که خود شما میدانید: ۱ - با خدمات پس از فروش پوز شما میتوانید مشتری بیشتری بدست آورید. ۲- درآمد بیشتری کسب کنید.

گاهی شما ممکن است در فروش یک دستگاه پوز مثلا ۱۰۰ هزارتومان سود کنید ولی در صورتیکه یک دستگاه پوز تعمیر کنید ۳۰۰ هزار تومان دریافتی داشته باشید. تازه نکنه مهمتر در کارهای خدماتی این است که شما نیاز به سرمایه و انبار مثلا ۱۰۰۰ تا دستگاه پوز هم ندارید! پس اگر فروشنده دستگاه کارت خوان هستید حتما سعی کنید که میز تعمیرات خود را برای خدمات پوز در شهر خودتان مجهز کنید.

آموزشگاه تعمیر پوزا

شروع کار تعمیرات پوز

برای اینکه یک تعمیرکار پوز موفق شوید داشتن دو امر مهم ضروری است: یکی اینکه خوب آموزش ببینید و دیگری اینکه ابزار خوبی داشته باشید. البته منظورم از ابزار خوب و آموزش خوب گران خرج کردن نیست. گاهی شما با یک دوره ارزان ولی مناسب میتوانید کار تعمیر پوز را شروع کنید! ولی گاهی آموزشهای سطحی و یا استاد کم تجربه باعث میشه که آدم نه تنها مبلغی پرداخت کرده بلکه وقت خودش هم از بین برده! در اینجا ما شما را با آموزشگاه تعمیرات پوز در شهر خودتان و اساتید مجرب در زمینه پوز و همچنین ابزار مناسب تعمیر کارت خوان آشنا میکنیم.

دوره تعمیر پوز

آموزشگاه تعمیرات پوز

معمولا افرادی که برای یادگیری تعمیر پوز (کارت خوان) مراجعه میکنند دو دسته هستند. دسته ای که هیچ چیزی از الکترونیک و مدار نمی دانند و دسته دیگر که اطلاعاتی درباره تعمیرات دارند و دارن کار تعمیری انجام میدهند. شما در یک مرکز آموزشی لازم است تعیین سطح شوید و اگر تعمیرات را میدانید به همان میزانی هزینه و وقت بذارین که اطلاعات ندارین! یعنی لازم نیست شما که تعمیرات موبایل بلد هستید تعمیر پوز را از صفر (پایه الکترونیک) شروع کنید. پس واجب است قبل از شروع دوره تعیین سطح شویم و سپس کلاسی را شروع کنیم که مناسب ما هست.

رویهم رفته دوره آموزش تعمیرات کارت خوان از بیس الکترونیک و شناخت قطعات روی برد پوز شروع میشود و تا تحیلی بخش های اصلی برد مانند تغذیه، آنتن، سیم کارت و پردازنده توضیح داده میشود. همچنین دستگاه پوز یک بخش نرم افزاری دارد که اصول رفع تمپری پوز، نصب اپلیکیشن و برنامه تدریس میشود.

آموزش تعمیر کارتخوان

آموزش تعمیر سخت افزار کارت خوان

در بخش تعمیر برد دستگاه کارت خوان (پوز بانکی) شما با عیب یابی و تحلیل مدار آشنا میشود. بطوریکه هر بخش مدار پوز بلوک بندی میشود و شما در هر جلسه یکی از این بخش ها توضیح داده میشود. بطور مثال عیب یابی مدار شارژ، آی سی شارژ، آی سی تغذیه پوز و باتری به یکدیگر مرتبط هستند که در دوره باید برای شما مفصل شرح داده شود. حتی بیشتری خرابی مرتبط به بخش تغذیه، شارژ یا مدار باتری دستگاه پوز است. بنابرارین شما در کلاس تعمیرات پوز باید تمامی قسمت های پوز را علمی بدانید و مهمتر از همه عملی تمرین کنید!

یکی از مواردی که ما بسیار تاکید داریم این است که کلاس تعمیر پوز وقتی مفید است که کارآموز بطور عملی روی برد این دستگاهها مانند وریفون یا پکس کار انجام دهد! پس لازم است بدانید که در یک کلاس شما باید بیشترین وقت را به تمرین و کار عملی بپردازید.

سرفصلهای مهم در آموزش تعمیر سخت افزار پوز

برای اینکه بتوانیم تعمیرکار دستگاه پوز شویم لازم است که عیب یابی برد کارت خوان را بدانیم. در عیب یابی برد پوز از پایه یعنی شناخت قطعات تا رسیدن به قطعه معیوب روی پوز بصورت عملی و کاربردی اموزش داده میشود. در زیر برخی از سرفصلهای مهم در تعمیر پوز را آورده ایم:

  • آموزش شناخت قطعات SMD روی برد پوز
  • تست و اندازه گیری قطعات با مولتی متر و ابزارهای اندازه گیری
  • روشهای در آوردن و جا زدن قطعات SMD و IC ها
  • لحیم کاری صحیح یعنی کار با هیتر، هویه و هوای گرم
  • رسم دیاگرام ساده برد پوز و آشنایی با ساختار مدار کارتخوان
  • عیب یابی و تعمیر بخش تغذیه، آی سی شارژ و مدار باتری
  • روش تعویض باتری و بررسی عیوب مرتبط به شارژ نکردن پوز سیار
  • عیب یابی بخش پردازنده، تعویض چیپ و ریبال چیپ اصلی پوز
  • شابلون کاری آی سی IC های بی جی ای با هیتر یا BGA Machine
  • عیب یابی مدار سیم کارت (پوز سیار)، پرش آنتن و تعویض سوکت سیم کارت
  • سیم کشی روی برد و ارتباط پایه های ای سی های مدار کارت خوان
  • آموزش عیب یابی و تعمیر بخش جی پی آر اس پوز
  • مسیریابی و ولتاژ گیری برد با مولتی متر و ارتباط قطعات روی برد
  • روشهای رسیدن به قطعه معیوب در مدار پوز
  • تعویض قطعات پرینتر و قسمت چاپگر دستگاههای پوز
  • آموزش عیب یابی بخش های مکانیکی دستگاه پوز
  • روش تعویض ال سی دی پوز و رفع عیوب صفحه نمایش
  • شناخت کارایی هد مغناطیسی دستگاه پوز و تعویض آن
  • بررسی دستگاه پوز وریفون، پکس و آندریدی از لحاظ سخت افزاری

تمامی این سرفصلها در دوره آموزش تعمیرات پوز بصورت کاربردی و عملی برگزار میشود. روش برگزاری دوره تعمیر دستگاه کارت خوان که زیر نظر تعمیرکار است همیشه در کارگاه کامتک اجرا میشود. تعمیر کارت خوان نیز دو بخش عیب یابی سخت افزاری مربوط به برد پوز میشود و عیوب نرم افزاری و اپلیکیشن زدن بانک میباشد. موارد مهم مانند رفع تمپری پوز و عیوب باتری و سیم کارت در این کارگاه برای کارآموزان شرح داده میشود.

آموزش تعمیر کارت خوان

سرفصلهای مهم در آموزش نرم افزاری پوز

بیشترین موارد در تعمیرات پوز مرتبط به ایرادهای نرم افزاری دستگاه است. البته در تعویض قطعات برد پوز شما نیاز دارید بعد از اینکه دستگاه را بستید نرم افزار روی آن نصب کنید. چرا که با باز شدن دستگاه پوز نرم افزار قفل و به اصطلاح تمپر میشود. برای رفع تمپری لازم است که برنامه بایوس دستگاه را مجدد روی آن نصب کنید. در آموزش نرم افزار پوز رفع تمپری وریفون و پکس از مهمترین سرفصلها است. در زیر برخی از مهمترین موارد در آموزش نرم افزار پوز آورده شده است:

  • بررسی انواع نرم افزارهای بانکی و اپلیکیشن و برنامه پوز
  • عیوب متداول در بخش نرم افزاری دستگاه کارت خوان
  • آموزش نصب اپلیکیش روی مدلهای وریفون و پکس
  • آموزش رفع تمپری دستگاه پوز و عیوب مرتبط به تمپر کارتخوان

کلاس تعمیر کارتخوان سیار

قیمت ابزار تعمیرات پوز

خب رسیدیم که مرحله ای که شما وقتی میخواهید یک تعمیرگاه پوز راه اندازی کنید چه چیزهایی لازم دارید. برخی از تجهیزات در تعمیرگاه پوز عمومی است و شما با آن میتوانید بردهای مشابه پوز را عیب یابی و تعمیر کنید. این تجهیزات شامل مولتی متر دیجیتال، پراپ نوک سوزنی، پنس سرکج و سر صاف، هویه SMD با توان ۴۰ وات و نوک سرامیکی، قلع کش، خمیر قلع، لوپ یا میکروسکوپ، سیم لحیم کاری ۰/۴، پاک کننده نوک هویه، مایع فلکسی، هیتر یا هوای گرم، تستر اس ام دی، پمپ باد، لوازم تمیزکاری برد مانند مسواک مخصوص، منبع تغذیه سوئیچینگ، گیره برد، روغن لحیم و تینر میباشد. در بخش پروگرام آی سی های پوز شما نیاز به پروگرامر مخصوص و لپ تاپ دارید که بتوانید نرم افزار پوز را آپلود کنید. برخی از زیف های تخصصی در پروگرامر و تسترهای مخصوص سری های وریفون و پکس لازم است که شما در کارگاه با کارایی هر یک آشنا میشوید. قیمت تجهیزات تعمیر پوز حدود ۱۵ میلیون البته بسته به کیفیت لوازم دارد.

در اصل شما میتوانید یک میز را که میخواهید پوز تعمیر کنید با حداقل ۱۵ میلیون تومان تجهیز کنید. البته برخی از لوازم در تعمیر پوز مانند لوپ حرفه ای، دستگاه IR‌ و یا پروگرامرهای حرفه ای یا لپ تاپ مناسب گران هستند که شما با توجه به تعداد ورودی پوز خراب که برای شما میآید میتوانید سرمایه گذاری کنید.

آموزش تعمیر پوز

آموزشگاه تعمیر پوز کارتخوان

ممکن است شما با مراکز آموزشی زیادی برخورد کنید که تعمیر پوز را تدریس میکنند. اما گاهی ممکن است کارشناسی که آموزش میدهد صرفا تعمیرکار پوز نباشد. بطور مثال ممکن است در برخی موارد تعمیرکار موبایل به شما تعمیر پوز را آموزش بدهد که در اینصورت شما نتیجه ای جز کسب اطلاعاتی درباره الکترونیک پایه نصیبتون نمیشه!

بنابراین اگر به دنبال مرکزی هستید که میخواهید آموزش ببینید حتما جایی را انتخاب کنید که مربی سابقه تعمیر پوز را داشته باشد. آموزش تعمیر پوز در مشهد، آموزش تعمیر پوز در اصفهان، آموزش تعمیر پوز در شیراز، آموزش تعمیر پوز در اهواز، آموزش تعمیرات پوز در تبریز، آموزش تعمیر پوز در ارومیه، آموزش تعمیرات پوز در کرج، آموزش تعمیرات کارت خوان در قم، آموزش تعمیر پوز در رشت، آموزش تعمیر پوز در یزد، آموزشگاه تعمیر پوز در کرمانشاه، آموزش تعمیرات پوز در کرمان، آموزش تعمیر کارت خوان در ساری، آموزش تعمیر پوز در گرگان، آموزش تعمیر پوز در خرم آباد، آموزش تعمیرات پوز در قزوین، آموزشگاه تعمیرات پوز در قزوین، آموزش تعمیرات پوز در آمل، آموزش تعمیرات پوز در همدان، آموزش تعمیر کارتخوان در بوشهر، آموزش تعمیر پوز در ایلام، آموزش تعمیر پوز در ایلام و آموزش تعمیر دستگاه پوز در شاهرود از نمایندگی های برتر در کل کشور هستند.

تعمیرات کارت خوان سیار

نتیجه آموزش تعمیرات کارت خوان

مراحلی که شما بهترین نتیجه را در تعمیر دستگاه پوز بدست آورید را نوشتیم و شما اگر تمایل به شرکت در دوره آموزش کارت خوان را داشته باشید با راهنمایی درست میتوانید در بازه زمانی کوتاه یک تعمیرگاه پوز راه اندازی کنید. تجربه کامتک در تعمیرات بیش از ۲۴ سال است و با روشهای جدید در آموزش سریعترین مسیر را برای رسیدن به هدف شما فراهم آورده ایم.

بمراتب گذراندن دوره در تهران که جزء شهری شلوغ و پرکار محسوب میشود بسیار مفید تر از جاهای دیگر است. تجهیزات آموزشی حرفه ای، داشتن اساتید با تجربه و تعمیرکار، اصول و روشهای نوین در تدریس، کار عملی روی بردهای پوز باعث شده که جذب کارآموز در این مرکز حائز اهمیت باشد. همچنین تعمیرگاه پوز کامتک دارای اسکان برای عزیزان شهرستانی است که کار را بسیار راحت کرده است!

حال اگر میخواهید در زمانی فشرده در کلاس تعمیر پوز شرکت کنید حتما با ما در تماس باشید. برخی از آموزشگاهها در شهرهای ایران مانند اصفهان، شیراز، مشهد، ارومیه، تبریز، یزد، کرمان، خوزستان و کرمانشاه هستند که از لحاظ تجهیزات رتبه های خوبی دارند و اگر شما هم آموزشگاه دارید و میخواهید این رشته را تاسیس کنید میتوانید از طریق این صفحه به همشهریان خود اطلاع رسانی کنید.

مرکز اطلاع رسانی کامتک در همین صفحه میتواند مراکزی که در شهرهای ایران توانایی آموزش تعمیرات پوز را دارند را به دیگران معرفی کنند تا همشهریان شما مسیر طولانی را برای شرکت در کلاس تا تهران طی نکنند! مفتخر هستیم که سعی میکنیم بهترین انتخاب را برای شرکت در کلاس آموزش تعمیرات کارتخوان به همه معرفی کنیم.

گروه تبلیغات آموزش تعمیر پوز در کرج آموزش تعمیر پوز در شیراز آموزش تعمیر پوز در اصفهان آموزش تعمیر پوز در کرمان آموزش تعمیر پوز در تبریز آموزش تعمیرات پوز در اهواز آموزش تعمیر کارتخوان در ایلام آموزشگاه تعمیر پوز قزوین آموزش تعمیر پوز مازندران آموزش تعمیر پوز کرمانشاه دوره تعمیر کارت خوان رشت آموزشگاه تعمیرات پوز بانکی در قم آموزش تعمیر دستگاه پوز ارومیه آموزش تعمیر پوز در آمل آموزش تعمیرات پوز در بوشهر
ارسال پیام در واتساپ