منو

حذف یا بازگردانی برنامه های iOS

الکترونیک

به منظور مدیریت بیشتر فضای حافظه و خلوت تر شدن صفحه خانگی گوشی همراه و یا تبلت، کاربرها می توانند اقدام به حذف چنین اپ های سیستمی کنند. البته حذف این اپ ها به معنی از دست دادن همیشگی آن ها نیست و به راحتی می توان هر کدام را مجدداً بازگردانی کرد.

حذف یا بازگردانی برنامه های iOS
دسته‌بندی: الکترونیک

حذف یا بازگردانی برنامه های iOS

در طول چندین سال از عرضه سیستم عامل آی او اس، به مرور زمان تعداد اپ هایی که به طور پیشفرض و توسط اپل روی آیفون و یا آیپدها قرار گرفت بیشتر و بیشتر شدند. اما مدتی است که این امکان فراهم شده تا به منظور مدیریت بیشتر فضای حافظه و خلوت تر شدن صفحه خانگی گوشی همراه و یا تبلت، کاربرها می توانند اقدام به حذف چنین اپ های سیستمی کنند. البته حذف این اپ ها به معنی از دست دادن همیشگی آن ها نیست و به راحتی می توان هر کدام را مجدداً بازگردانی کرد.

چگونه برنامه های از پیش نصب شده روی iOS را حذف و یا بازگردانی کنیم؟

اگر گوشی آیفن دارید و اطلاعات کمی درباره نرم افزار سیستم عامل iOS دارید، میتوانید با این مطلب از پر شدن حافظه گوشی جلوگیری کنید. حتی اگر برنامه ای را اشتباها پاک کردید براحتی آنرا برگردانید و از آن استفاده کنید.

حذف اپ های استفاده نشده سیستمی

اپ های سیستمی پر تعدادی روی آیفون شما نصب هستند که فضای زیادی را اشغال کرده اند. این فضا به ویژه برای کاربرانی که از آیفون های 16 گیگابایتی استفاده می کنند بسیار حیاتی است. در زیر نام اپ هایی که امکان حذف کردن آن ها وجود دارد نوشته شده اند.
Calculator – Calendar – Compass – Contacts – FaceTime - Find My Friends – Home – iBooks - iCloud Drive - iTunes Store – Mail – Maps – Music – News – Notes – Podcasts – Reminders – Stocks – Tips – Videos - Voice Memos – Apple - Watch App - Weather
برای حذف هر کدام از این اپ ها کافیست به مانند حرکتی که همیشه انجام می دهید، آیکون اپ مورد نظر را لمس کرده و بعد از کمی مکث و لرزش آیکون ها، علامت ضربدر را انتخاب کنید. سپس با انتخاب Remove اپ یا اپ های کم کاربرد سیستمی را حذف کنید. در پنجره ای گزینه های Cancel و Remove قرار دارد به شما اطلاع داده می شود که در صورت نیاز قادر خواهید بود تا این اپ را از اپ استور دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تنظیمات iOS و آموزش تعمیر گوشی آیفن به مطالب دیگر سایت مراجعه نمایید.

بازگردانی اپ های سیستم حذف شده

زمانی که یک یا چندین مورد از اپ ها سیستمی را حذف می کنیم، هر موقع که به اینترنت متصل باشیم می توانیم دوباره اپ ها از طریق اپ استور دریافت کنیم. کافیست به اپ استور بروید و نام اپ دلخواه را جستجو و دانلود کنید. اگر چهره آیکون اپ سیستمی مورد نظر را به خاطر ندارید می توانید از بابت نوشته شدن نام Apple در زیر نام اصلی اپ مطمئن شوید. نکته دیگر اینکه هر زمان و هر تعداد دفعه که خواستید می توانید این اپ ها را حذف و دریافت کنید.

الکترونیک حذف اپ ایفون بازگردانی اپ های ایفون نصب اپلیکیشن نصب برنامه های ایفون
ارسال پیام در واتساپ