منو

نرم افزارهای عالی برای دستگاه اندریدی روت شده

موبایل و تبلت

ممکن است گوشی خود را روت کرده باشید. روشهای روت کردن گوشی در بخش های دیگر مقالات سایت ذکر شده است. در اینجا میخواهیم بهترین نرم افزارها و برنامه هایی که بعد از روت کردن ممکن است بکار آید را بررسی کنیم.

نرم افزارهای عالی برای دستگاه اندریدی روت شده
دسته‌بندی: موبایل و تبلت

نرم افزارهای عالی برای دستگاه اندریدی روت شده

ممکن است گوشی خود را روت کرده باشید. روشهای روت کردن گوشی در بخش های دیگر مقالات سایت ذکر شده است. در اینجا میخواهیم بهترین نرم افزارها و برنامه هایی که بعد از روت کردن ممکن است بکار آید را بررسی کنیم. کارایی و نام برنامه های مهم برای گوشیهای روت شده در زیر آورده شده است.

برنامه های عالی برای گوشیهای روت شده آندرید

نرم افزار System app safe remove

با نصب System App Remover در یک گجت روت شده، می توانید به سادگی اپلیکیشن های پیش فرض سیستم عامل را پاک کنید تا از مصرف بی رویه باتری و اشغال رم توسط آنها جلوگیری به عمل آورید.نرم افزار System app safe remove

برنامه System app safe remove یک برنامه کامل با امکاناتی جالب تمامی عملکرد های زیر را برای شما انجام می دهد :

حذف برنامه های سیستمی

حذف برنامه های نصب شده رو کارت حافظه

انتقال برنامه از گوشی به کارت حافظه و بالعکس

دارای سطل زباله شبیه ویندوز ، که پس از حذف در صورتی که از سطل زباله نیز حذف نکرده باشید میتوانید برنامه را بازگردانید .

نکته: لطفا برنامه های سیستمی که نمیشناسید حذف نکنید؛ ممکن است به سیستم عامل دستگاه آسیب برسانید و دچار مشکل شوید.

نرم افزار Lucky patcherنرم افزار Lucky patcher

همه ما هم در کار با سیستم کامپیوتری یا گوشی هوشمند و یا تبلت خود به برنامه هاییی که نیازمند کرک هستند برخورد کرده ایم ، این برنامه ها دارای بازه زمانی هستند که پس از آن بازه زمانی باید آن برنامه خریده شود ، که اینکار متاسفانه برای ما ایرانی ها کمی مسئله پیچیده ای است ، در اینصورت همه ما به سراغ برنامه ای برای کرک کردن برنامه مورد نظر می باشیم .

در اینجا ما برنامه Lucky Patcher که محبوبیت زیادی برخوردار است میتواند برنامه های زیادی را کرک کند را به شما پیشنهاد میکنیم ، طریقه کار آن نیز آسان می باشد و این برنامه نیز طی عملیات پچ را مرحله به مرحله با زبان انگلیسی توضیح میدهد که چه کار هایی را برای عملیات پچ یک برنامه باید انجام دهید .

نرم افزار Go Backup

همه ما داده هایی را در گوشی خود داریم که برایمان مهم است و نمیخواهیم که این داده ها از بین بروند ، مثل اس ام اس ها ، مخاطبین و یا داده های یک برنامه ،  مثلا برنامه جملک که اکثر ما با این برنامه آشنایی داریم داده های این بنامه در حافظه گوشی ذخیره می شود ، پس از چند ماه استفاده از این برنامه تمامی جملک هایی ذخیره در گوشی شما اگر از بین برود شما باید از اول بشیندی و دوباره تمامی جملک ها را از اول بخونید ، مسلما اینکار هم حوصله بر است و هم وقت گیر ، برای همین شما میتوانید با برنامه Go Backup یک فایل پشتیبان گرفته و در کامپیوتر یا حافظه کارت خود ذخیره کنید .نرم افزار Go Backup

برنامه Go Backup مابین رقبای خود امکانات و سرعت خوبی دارد، از جمله امکانات این برنامه:

یاد آوری بک آپ گیری از یک برنامه

توانایی بک آپ گیری از برنامه های سیستمی

امکان ادغام کردن دو فایل بک آپ با هم

نرم افزارGo Power Master

یکی از برنامه های محبوب در زمینه مدیریت مصرف باتری برنامه Go Power Master می باشد که این برنامه نیز یکی دیگر از برنامه های قدرتمند گروه برنامه نویسی Go می باشد ، برخی از ویژگی های این برنامه:

مدیریت چراغ صفحه نمایشنرم افزارGo Power Master

مدیریت بلوتوث ، wifi و برنامه های دیگر

دارای حالت های مختلف برای تنظیم باتری

داری ویجت اختصاصی

نمایش جزئیات باتری

حالت افزایش باتری با بکار گیری روش خاص

تم مخصوص برای نمایش کم شدن باتری

نرم افزار Visidon AppLock Pl

این برنامه قطعا یکی از بهترین برنامه ها با بهترین ایده و کاربرد در زمینه قفل و حفاظت از اطلاعات شما برای جلوگیری از دسترسی دیگران به گوشیتان می باشد . شما میتوانید با استفاده از این برنامه بر روی هر برنامه دلخواه حتی برنامه های سیستمی مثل اس ام اس ها نیز با بکارگیری از تکنولوژی تشخیص چهره روی برنامه ها قفل بگذارید.نرم افزار Visidon AppLock Pl

البته این برنامه همچنین قالبت قفل در حالت پترن را نیز دارا می باشد ، این برنامه نیازمند فعال بودن دوربین جلویی گوشی است و همچنین این برنامه نیاز به کرک دادرد که با سافتاده از برنامه Lucky Patcher میتوانید این برنامه را کرک کرده و لذت ببرید.

کلیه این نرم افزار ها تست شده است و هیچ ایرادی برای گوشی بوجود نمی آورد. در بخش های دیگر این سایت بیشتر درباره نرم افزارهای جدید برای گوشیهای روت شده صحبت میکنیم.

موبایل و تبلت برنامه های آندرید نرم افزار آندرید برنامه های گوشی روت شده
ارسال پیام در واتساپ