منو

آموزش تعمیر برد های الکترونیکی

گروه تبلیغات

براحتی آموزش تعمیرات برد و الکترونیک را آموزش ببینید و وارد بازار کار شوید. در اینجا شما با بهترین آموزشگاه الکترونیک و تعمیر برد دستگاههای مختلف آشنا میشود. اینکه چه مواردی برای برتری یک کلاس آموزشی مهم است در این بخش آورده شده است. آموزش تعمیر برد در کرج، آموزش تعمیر برد در اصفهان، آموزش تعمیر برد در اهواز، آموزش تعمیر برد در کرمان، آموزش تعمیرات برد در شیراز، آموزشگاه تعمیر برد در قم، آموزش تعمیر برد در کرمانشاه، کلاس آموزش تعمیرات برد در مشهد، آموزش تعمیرات برد در سمنان، آموزش تعمیر برد در شهریار، آموزش تعمیر برد در شهر ری، آموزش تعمیر برد در ایلام، آموزش تعمیر برد در بانه، کلاس تعمیر برد در رشت، آموزشگاه تعمیر برد تبریز و آموزش تعمیر برد درارومیه از نمایندگی های برتر کامتک (آموزشگاه الکترونیک و تعمیر برد در تهران میدان ولیعصر) میباشند.

دسته‌بندی: گروه تبلیغات

آموزش تعمیر برد های الکترونیکی

تعمیر برد های الکترونیکی را یاد بگیرید تا بتوانید براحتی در بازار کار روی هر دستگاهی تسلط داشته باشید. منظور از تعمیر برد چه نوع بردهایی از چه دستگاههایی است. یک کلاس آموزش تعمیر برد اگر بنحوی طراحی شود که تسلط شما را برای شروع یک تعمیرات آماده کند لازم است که مقدماتی داشته باشد.

آموزش تعمیرات برد و الکترونیک SMD

آموزشگاه تعمیر برد

اگر دوره الکترونیک را در دانشگاه گذرانده اید یا با مدارات و المانهای بوردهای الکترونیکی تا حدودی آشنایی دارید این کلاس برای شما بسیار مفید است. اولا در این کلاس شما با قطعات SMD الکترونیک بیشتر بصورت عملی و کاربردی آشنا شده و مهمتر از همه اینکه تشریح برد، آنالیز مدار و مسیریابی یاد میگیرید که بتوانید با تحلیل هر برد آنرا عیب یابی و تعمیر کنید!

بنابراین دوره تعمیرات برد برای کسانیکه میخواهند از هر مداری سر در بیارن مفید است. آموزش تعمیر برد های پزشکی، آموزش تعمیر بردهای صنعتی، آموزش تعمیر برد لوازم خانگی و آموزش تعمیر بردهای پاور مستلزم دانش درباره اصول ساختار انواع بردها است.

کلاس تعمیرات برد

بهترین آموزشگاه تعمیر برد و الکترونیک

اگر بدانید چه آموزشگاهی مناسب شماست پس میتوانید در پایان کلاس تعمیر برد بهترین نتیجه را بدست آورید. از لحاظ کارشناسان کامتک یک کلاس وقتی مفید است که بصورت کارگاهی، عملی و کاربردی برنامه ریزی شود. در آموزشگاه تعمیرات کامتک انواع تجهیزات و دستگاههای بروز مهیاست تا شما بتوانید روی انواع بردهای مختلف کار عملی انجام دهید. بیش از ۱۰۰ مدل برد ما برای تمرین شما آماده کرده ایم. این بردها از دستگاههای مختلف صنعتی، صوتی تصویری، پزشکی، لوازم خانگی، ماشینهای اداری و کالای دیجیتال است.

انواع بردهای تک لایه و چند لایه در کارگاه آموزشی کامتک و همچنین لوازم تعمیرگاهی کاملا جدید برای تمرین مهیا است. فقط میمونه یه استاد خوب با حداقل ۱۵ سال سابقه تعمیر و آموزش که بعد از داشتن ابزار و تجهیزات بسیار مهم است. پس وقتی میخواهید برترین آموزشگاه تعمیرات برد را انتخاب کنید در نگاه اول این موارد را به یاد داشته باشید.

ابزار مناسب برای تعمیرات برد

برای اینکه بتوانید براحتی برد تعمیر کنید بعد از بدست آوردن دانش کاربردی و علمی داشتن تجهیزات برای شروع کار است. دقت کنید که برخی از تجهیزات لازم و ضروری است که با آنها میتوانید یک میز را تجهیز کنید و کار تعمیرات را شروع کنید و برخی دیگر واجب نیست ولی اگر بعدها تهیه کنید بسیار سریعتر و با دقت بالاتری نتیجه  میگیرید.

ابزارهای واجب برای تعمیر برد های الکترونیکی: هویه SMD، انواع پنس، مولتی متر دیجیتال، هیتر، لوپ یا میکروسکوپ، پمپ باد، پروگرامر، قلع کش، سیم لحیمکاری، لپ تاپ، اینترنت، هیتر هات گان، تینر فوری، مسواک، گیره و آچارهای مخصوص بازکردن دستگاهها از موارد پایه برای شروع کار تعمیرات است.

تجهیزات پیشرفته تر در تعمیرات شامل اسیلوسکوپ، دستگاه BGA Machine، شابلون های حرفه ای و میکروسکوپ های با زوم بالا و تسترهای پیشرفته از موارد دیگر برای یک تعمیرگاه است. پس اگر میخواهید تعمیرکار حرفه ای برد باشید حتما مجهز کار خود را ادامه دهید.

آموزش تعمیرات برد

رشته های مرتبط به دوره آموزش تعمیرات برد

همه ما میدانیم که تمامی دستگاهها یک مدار دارند، یعنی دستگاههای پزشکی، صنعتی، لوازم دیجیتال و غیره شامل برد و مدار هستند. پس میتوانید آموزش تعمیر برد پزشکی، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، آموزش تعمیر برد تردمیل و صندلی ماساژور، آموزش تعمیر برد پرینتر و کپی، آموزش تعمیر برد بنر و فلکسی، آموزش تعمیر برد کامپیوتر ماشین (ایسیو)، تعمیر برد لوازم خانگی (یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، مایکرو و جاروبرقی)، آموزش تعمیر برد آمپلی و ضبط خودرو، آموزش تعمیر برد اینورتر، آموزش تعمیر برد کولرگازی (اسپلیت)، آموزش تعمیر برد دستگاه لیزر و حتی آموزش تعمیر برد آسانسور را براحتی یاد بگیرید.

برای انجام تعمیرات بردهای مختلف کافیست الکترونیک بدانیم و اطلاعات تخصصی از نقشه خوانی، مسیریابی، عیب یابی و پروگرام IC ها بدانیم. فراموش نکنیم که هر دستگاهی شامل مدار تغذیه و مین برد است.

آموزشگاه تعمیر بردهای الکترونیکی

قطعات الکترونیک

شهرهای مختلف کشور دارای آموزش الکترونیک و تعمیر برد هستند؛ اما لازم است که بدانیم آموزشگاهی معتبر است که تجهیزات خوب و استاد مجرب دارد. آموزش تعمیر برد در کرج، آموزش تعمیر برد در شیراز، آموزش تعمیرات برد در قزوین، آموزش تعمیرات برد در اصفهان، آموزشگاه تعمیر برد در قم، آموزش تعمیرات بورد در تبریز، آموزش الکترونیک در ارومیه، آموزش تعمیر برد در اهواز، کلاس اموزش تعمیر برد در مشهد، آموزش تعمیر برد در رشت، آموزش الکترونیک در بوشهر، آموزش تعمیرات در ایلام، دوره تعمیر برد در مازندران، آموزش تعمیر برد در شهریار، آموزش تعمیر برد در کرمان، آموزش تعمیر برد در کیش و آموزش تعمیرات و الکترونیک در لرستان از نمایندگی های کامتک هست.

البته شما اگر بخواهید آموزش تعمیر برد در تهران میدان ولیعصر آموزش ببینید و از شهرستان تشریف میارین دارای امکانات اسکان هستید و دوره با تعداد جلسات بیشتر در طول روز برگزار میشود. حتی دوره فشرده تعمیر برد روزهای پنج شنبه (آخر هفته ها) داریم.

آموزشگاه تعمیر برد

آموزش آنلاین الکترونیک و تعمیر برد

اگر میخواهید قطعات الکترونیکی را بشناسید و کارایی هر یک را بیشتر مطالعه کنید توسط PDF و جزوات مختلف که در سایت نیز آورده شده میتوانید خود را اماده کنید. همچنین فیلم آموزش تعمیر برد نیز کمک بزرگی برای شروع کار تعمیرات میکند. اما همه اینها یک طرف، کار عملی زیر نظر استاد انجام دادن یک طرف دیگه است. اینکه اموزش غیر حضوری تعمیر برد خوب نیست اشتباهه! ولی اگر میخواهید با تسلط روی مدار وارد بازار کار شوید لازم است که یکبار استاد برای شما عیب یابی و مسیریابی را انجام دهد و حداقل دو بار شما.

در صورتیکه قادر به شرکت در کلاس حضوری الکترونیک و تعمیر برد را ندارید میتوانید برای شروع فیلم آموزش الکترونیک، پی دی اف آموزشی و جزوه آموزش الکترونیک را مطالعه کنید. اما برای حالت پیشرفته کلاس حضوری و زیر نظر تعمیرکار پیشنهاد میشود.

عکس کارگاه تعمیر برد کامتک

سرفصلهای آموزش تعمیر برد

برای تسلط به کلیه بردهای الکترونیکی لازم است که از بیس یعنی صفر شروع کنیم و اطلاعات خود را پلکانی افزایش دهیم. بطوریکه یک تعمیرکار برد وقتی میتواند براحتی یک مدار را تحلیل کند و به عیب برسد که اطلاعات خوبی از بردهای چندلایه داشته باشد. در زیر برخی از سرفصلهای مهم آموزش الکترونیک و برد آورده شده است:

  • شناخت قطعات SMD و DIP روی مدارات مختلف
  • روش کارایی مولتی متر در تست و اندازه گیری قطعات خارج برد
  • آموزش لحیم کاری با هویه، هات گان و دستگاه IR
  • آموزش شابلون کاری IC های BGA و چیپست ها
  • شناخت مدارات تغذیه، پاور، اینورتر و ورودی جریان
  • آموزش عیب یابی انواع تغذیه سوئیچینگ
  • آموزش مسیریابی بردهای پاور و ورودی برق تا رسیدن به عیب
  • روش تست قطعات دیپ روی مدار و تعویض آن
  • آموزش عیب یابی قطعات اس ام دی روی بردهای مختلف
  • طبقه بندی بردها از لحاظ تعداد لایه و کارایی هر مدار
  • طریقه تست مدارات چندلایه و بردهای حرفه ای
  • شماتیک خوانی، نقشه خوانی و آنالیز بردهای الکترونیکی
  • ولتاژ گیری روی برد با مولتی متر و دستگاه اسیلوسکوپ
  • طریقه خروجی گرفتن از یک مدار صنعتی یا نیمه صنعتی
  • آموزش پروگرام کردن آی سی ها و برنامه زدن هر یک
  • عیب یابی پردازنده ها و روش ریبال و تعویض آنها
  • عیب یابی آی سی های صدا و طریقه تعویض هر یک
  • آموزش تعمیر چیپ تصویر و بردهایی با خروجی گرافیکی

بازار کار تعمیرات برد

تعمیرات برد را یاد بگیرید تا بتوانید روی مدار دستگاههای مختلف تسلط داشته باشید. امروزه تعمیر کالای دیجیتال، برد لوازم خانگی، بردهای صنعتی و تغذیه دستگاهها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین با قوی شدن شما در زمینه تعمیر انواع مختلف بردها میتوانید بهترین بازار کار را داشته باشید.

قیمت بردهای الکترونیکی نه تنها ارزان نیست بلکه نایاب هم هست. بنابراین مشتری نیاز دارد که برد وسیله خود را تا جایی که بصرفه است تعمیر کند. چرا که گاهی ممکن است برد تعمیر شده بهتر از تعویض شده آن روی دستگاه جواب دهد. البته این در صورتی است که از قطعات اصلی در تعمیر برد استفاده شود. بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی امروزه یکی از پر رونق ترین امور خدماتی بشمار میرود. پس از یادگیری تعمیر برد دریغ نکنید و اگر تا حدودی آشنایی دارید خودتان را ارتقاء دهید.

نتیجه گیری کلاس آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

همانطور که نوشتیم کلاسی خوب است که بصورت کاربردی، عملی و تمرینی برگزار شود. پس اگر قصد پیدا کردن آموزشگاه تعمیر برد دارید حتما جایی را انتخاب کنید که خروجی داشته باشد. یک کلاس آموزشی باید شما را برای بازار کار آماده کنید. یعنی نه تنها آموزش تعمیرات یاد بگیرید بلکه بتوانید با فروشندگان قطعات، ابزارهای تعمیرگاهی برای راه اندازی کسب و کار خود آشنا شوید.

بعد از کلاس تعمیر برد میتوانید رشته های تخصصی انتخاب کنید: آموزش تعمیر برد پکیج، آموزش تعمیر برد یخچال، لباسشویی، آموزش تعمیر برد پزشکی، آموزش تعمیر ایسیو، آموزش تعمیر بردهای لوازم صوتی و تصویری، آموزش تعمیر برد اینورتر جوش، آموزش تعمیر برد کامپیوتر و لپ تاپ، آموزش تعمیر برد دستگاههای چاپ و آموزش تعمیر ماینر از جمله مواردی است که میتوانید تخصصی بعد از کلاس تعمیرات برد وارد آن شوید.

نمایندگی آموزشگاه تعمیرات برد کامتک در شهرهای مختلف ایران:

اگر شرایط ایجاد نمایندگی را دارید و میخواهید شماره شما جزء کسانی باشد که در این صفحه نمایش داده شود حتما با ما ارتباط داشته باشید. تیم کامتک راه کارهای خوبی برای شما در نظر دارد.

گروه تبلیغات آموزش الکترونیک در شیراز آموزش الکترونیک در اصفهان آموزش تعمیر برد در اهواز آموزش تعمیر برد قم آموزش تعمیر برد مشهد آموزشگاه تعمیر برد سمنان آموزش تعمیر برد یزد آموزشگاه تعمیر برد ایلام آموزش تعمیر برد در کرمانشاه کلاس تعمیر برد در خوزستان آموزشگاه الکترونیک کیش آموزشگاه تعمیرات برد مازندران آموزش تعمیر برد زاهدان آموزش تعمیر برد رشت کلاس تعمیر برد در شهرری آموزش تعمیر برد ارومیه آموزشگاه الکترونیک تبریز آموزش تعمیر برد قزوین
ارسال پیام در واتساپ